Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και πολύπλοκο νομοθετικό πλαίσιο η έγκαιρη και σωστή ενημέρωση αποτελεί προϋπόθεση για την άσκηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας αυτό επιτυγχάνεται με την διασφάλιση της ορθής λογιστικής τήρησης των λογιστικών βιβλίων και την άμεση διευθέτηση των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων.
Αντικείμενο λογιστικών και φορολογικών υποχρεώσεων
- Λογιστική παρακολούθηση και τήρηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων των επιχειρήσεων
- Σύσταση, Έναρξη, Μεταβολή, Διακοπή, Εκκαθάριση εταιρειών
- Σύνταξη παρακρατηθέντων φόρων
- Σύνταξη οικονομικών καταστάσεων τέλους χρήσης
- Διεκπεραίωση συναλλαγών σε δημόσιες υπηρεσίες (ΓΕΜΗ, Επιμελητήρια, Ασφαλιστικούς οργανισμούς κλπ)
- Φορολογική ενημερότητα
- Σύνταξη φόρου, Προστιθέμενη αξία
- Απαλλαγή και Επιστροφή ΦΠΑ
- Δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος
- Δήλωση Ακινήτων (Ε9)
- Ρυθμίσεις οφειλών σε ΔΟΥ και ταμεία
- Μισθωτήρια συμβόλαια
- Αιτήσεις οικογενειακών και κοινωνικών επιδομάτων